აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის ინფორმაციით, დეპარტამენტი 2015 წლის პროგრამული ბიუჯეტის ფარგლებში ახორცილებს პროგრამას რეგიონის ტურისტული მარკეტინგი ადგილობრივ და საერთაშორისო ბაზარზე, რომლის ფარგლებში 2015 წელს დეპარტამენტმა აწარმოა სარეკლამო და მარკეტინგული ღონისძიებები 9 საერთაშორისო მიზნობრივ ბაზარზე.
„გამომდინარე იქედან, რომ ყოველწლიურად იზრდება საქართველოში და აჭარაში შემოსული ტურისტების რაოდენობა, დეპარტამენტის მიერ მიღებული იქნა გადაწყვეტილება და 2016 წლის პროგრამულ ბიუჯეტში დაემატა ახალი მე-10 ქვეყანა – რუსეთის ფედერაცია, სადაც ტურიზმის დეპარტამენტი გეგმავს ჩაატაროს რეგიონის პრომოუშენის მიზნით სხვადასხვა მარკეტინგული თუ სარეკლამო აქტივობები.
აღსანიშნავია, რომ ავიაკომპანია “Ural-Airlines” ბოლო წლებში შედის რუსეთის ხუთ წამყვან ავიაკომპანიებს შორის მგზავრთა გადაყვანის მოცულობის მიხედვით“- აცხადებენ ტურიზმის დეპარტამენტში.